Wednesday, July 25, 2012

Kehebatan yoli ALKALETE

Yoli Malaysia Smart Group
Apa Itu "ALKALETE"…

"ALKALETE " adalah produk yg di klasifikasikan sebagai penemuan terbaru bidang sains perubatan zaman ini. Produk ini adalah berasaskan garam mineral semulajadi seperti Magnesium , Kalsium & Potassium .
Mineral mineral ini amat di perlukan oleh manusia setiap hari untuk mengelkalkan tahap kesihatan optimum . Mineral2 yang bersifat Alkali ini berfungsi untuk membuang asid2 dan radikal2 bebas yang amat merbahaya kepada kesihatan manusia.

Fungsi “ALKALTE” boleh di ibaratkan sebagai “Perisai Kalis Peluru “ kepada asid2 dan radikal2 bebas yang setiap masa sentiasa menyerang sel sel tubuh badan manusia yang membawa kepada berbagai penyakit kronik seperti Kencing Manis , Ghout , Darah Tinggi , Jantung , Kanser dan banyak lagi.

Produk Yoli "ALKALETE" yang dipaten dengan lapan (8) paten ini telah terbukti secara klinikal dapat membuang dan membendung sisa asid dan radikal bebas daripada terkumpul dalam tubuh yang terhasil dari pemakanan moden yang tidak seimbang , faktor usia , tekanan , pendedahan berterusan kepada radikal bebas dan sebagainya.

Secara amnya…

Masyarakat umum telah sedia mengetahui bahawa sinaran ultra-ungu (ultra-violet rays) adalah satu-satunya tenaga semulajadi yang mampu diserap oleh tubuh manusia menerusi tisu kulit melalui proses menukarkannya kepada vitamin D secara terus. (direct transformation).

Akan tetapi…

Masyarakat umum juga kurang memahami bahawa tenaga alam maya (cosmic energy) yang selain dari tenaga ultra-ungu .. (contoh: tenaga haba ).. , hanya boleh diserap oleh tubuh menerusi medium (perantara) dan "ALKALETE" bertindak secara optimum sebagai medium perantara tersebut.

Keupayaan sebagai perantara ini menjadikan produk Yoli “ALKALETE ” ini mempunyai “Ciri Sinergi” .
Ia berupaya menyerap tenaga haba dan dengan serta-merta mengubah tenaga tersebut kepada bio-tenaga.
Bio-tenaga ini mampu meningkatkan aktiviti molekul-molekul ceair dalam organ tubuh. Ini akan membawa kebaikan kepada fungsi metabolisma tubuh, memperbaiki sistem edaran darah dan seterusnya membantu mencapai fungsi penjagaan kesihatan holistic (semulajadi) yang optimum.

Produk Yoli "ALKALETE" juga mampu memberikan anda tahap kesihatan yang berprestasi tinggi , melangsingkan badan dan melambatkan kesan penuaan.

"ALKALETE’ mampu meningkatkan tenaga luaran dan dalaman (zahir dan batin) , menguraikan sel darah yang pekat , membunuh virus dan bakteria, meningkatkan sistem imun selain membuang asid dalam tubuh. Ia berlaku secara semulajadi dan terbukti berkesan secara saintifik.

"ALKALETE" yang unik dan unggul ini juga mempunyai ciri ciri elektrolit yang boleh mengecaj air dengan meletakkan alkalete di bawah atau bersebelahan dengan bekalan air.

Keunikan " Scalar Energy " yang terdapat secara semulajadi dalam "ALKALETE " menjadikan produk ini sangat istimewa yang meletakkannya dalam kelasnya yang tersendiri .

Ketahuilah bahawa di sebabkan “Scalar Energy” tersebut , produk ini tiada tarikh luput (no expiry date).
Ciri unik ini sebenarnya tidak ujud pada produk pemakanan kesihatan lain yang terdapat dalam dunia ini.

Kita tidak boleh terus membiarkan sel sel dalam tubuh badan kita sentiasa berkeadaan pH berasid kerana akan menyebabkan perubahan tidak normal pada DNA dan boleh menghasilkan berbagai penyakit kronik merbahaya yang boleh menjadi penyebab utama kehilangan nyawa .

"ALKALETE " merupakan medium tenaga berasaskan galian yang menyerap haba dan berubah menjadi biotenaga semulajadi.

“ALKALETE” berfungsi memperbaiki fungsi metabolik , sentiasa mengekalkan kesempurnaan peredaran darah dan memelihara tahap kesihatan manusia secara berterusan dan mengekalkannya pada tahap terbaik dan optimum .

No comments:

Post a Comment